Iklan Raya 2013

By | July 24, 2013

Salam,

Setiap tahun kita tertunggu-tunggu iklan-iklan raya yang akan keluar di kaca tv. Semestinya ada yang sedih, ada yang lucu dan macam-macam lagi. Tahun 2013, aku  tak nampak iklan raya yang keluar buat masa ini. Yang sudah di tanyangkan di Youtube adalah Video Iklan Raya dari Samsung. Iklan dari Petronas 2013 pun  belum keluar lagi. Walaubagaimanapun, aku tertarik dengan satu video raya tahun 2013. Memang menyayat hati. sampai sebak dada menonton video raya ni. Kepada sesiapa yang hatinya nipis ibarat tisu, jangan kesali dengan apa yang akan anda saksikan nanti….


Sedih kan…?

11 thoughts on “Iklan Raya 2013

  1. essyam

    Apa pun tak boleh..nasib baik bulan pose..klu tak fic..pelempang mkn dia..kesian..

    Reply
    1. Shaffik Post author

      Tu laa pasal…nasib baik bulan puasa…video ni juga mengajar erti kesabaran bro..

      Reply
  2. Vaucer Zalora

    Pertama kali saya baca blog awak… saya kurang bersetuju dengan idea2 awak… tapi setelah baca berulang kali… saya dah faham… saya minta maaf sbb buruk sangka dengan awak selama nie…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge