Saya Fedup!! : N Gobalakrishnan

By | January 29, 2011

Aku bukan seorang yang extreme dengan Politik. Tetapi ada juga mengambil tahu serba sedikit mengenai berita politik negara. Apa yang aku ikuti adalh perkembangan Barisan Nasional dan PKR. Memang banyak perubahan yang berlaku antara kedua-dua parti ini. Tetapi nampak BN lebih kukuh menjelangnya Pilihanraya akan datang.

Mungkin mereka semua sedar apa yang rakyat mahukan. Mungkin mereka sudah tersedar dari tidur. Mungkin mereka sedar bukan mudah menjadi wakil rakyat. Nampaknya segalanya bertambah baik untuk BN. Pagi ini satu lagi berita gempar apabila N Gobalakrishnan bekas naib presiden PKR melepaskan semua jawatannya di PKR. Wow, satu impak yang besar kepada PKR. Mungkin juga PKR tak heran pun pemergian N Gobalakrishnan dari PKR.

Apa pun N Gobalakrishnan sudah fedup dengan kepimpinan PKR.

“Saya sudah fed up (bosan) dengan (Penasihat PKR) (Datuk Seri) Anwar (Ibrahim) serta (Timbalan Presiden PKR) Azmin Ali, yang kini telah mengawal 100 peratus pentadbiran PKR” . Dia menyatakan hasrat mengundukan diri dalam laman Twitternya pagi tadi.  Ini memberikan satu lagi keyakinan kepada BN yang terus menggandakan usaha untuk memenangi hati rakyat. Apa pun inilah yang dinamakan Politik.
Ikuti berita penuh di MalaysiaKini.

8 thoughts on “Saya Fedup!! : N Gobalakrishnan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge