Yahoo Dapat Duit Dari TNX.

By | November 11, 2009

Satu perkhabaran berrita gembira apabila aku membuka kotak email aku semalam.  TNX telah membayar aku $17.69 hasil dari aku menjual point di program TNX. TNX adalah satu program yang seakan mirip TLA. Tetapi bayarannya lebih rendah sedikit.

Tak kisahlah janji itu adalah duit kan. Sebenarnya aku terlupa yang aku sudah pun menyertai program ini. Kalau tak silap pada bulan Februari. Aku tak ambil kisah pun selepas itu. Tiba-tiba Rohaizad bertanyakan akan hal ini. Aku baru teringat.  Dahulu aku dapat info ini dari Blog Titan. Rupa-rupa nya si Titan telah membuat withdraw banyak kali. Lebih dari 35 kali kalau tak silap. Aku baru pertama kali.  Alhamdullilah ini semua rezeki.

Aku pun masuk balik ke TNX. Rupa-rupanya telah banyak point yang aku kumpul kat sana. Aku cuba menjual 19000 point aku dengan kadar $0.95 untuk 1000 point.  Dan inilah hasilnya.

Terima kasih untuk Titan yang telah memberikan informasi yang amat berguna bagi program TNX. Dan juga kepada Rohaizad yang terlah mengingatkan aku kepada program TNX. Wow, semakin hari semakin semangat untuk aku meneruskan perjuangan di dunia blogging.  Kepada yang IM yang biasa dengan dunia Internet mungkin ini jumlah yang sikit. Mungkin tergelak korang baca kan. Tapi bagi aku ianya amat berbaloi. Syukur ke atas nikmat dan rezeki yang Tuhan berikan. Yang penting Cooolll…

14 thoughts on “Yahoo Dapat Duit Dari TNX.

  1. msarbin

    bro shaffik,

    adakah bro dedicatekan satu blog utk tnx atau boleh kita guna juga saja blog yg kita buat utk TLA, sponsor review and etc..

    Reply
    1. Shaffik

      Apa yang saya masukkan dalam tnx adalah blog yang sudah pun turun ke PR0 dan tidak dicampurkan sekali dengan blog untuk TLA. Sebabnya saya ada terbaca satu artikel, jangan campurkan TLA dan TNX dalam satu blog. Inilah untungnya bila banyak niche blog yang berbahasa Inggeris.

      Reply
  2. Shaffik

    Sebelum withdraw tu aku letak satu blog sahaja. Sekarang nak tambah lagi satu blog. Walaupun PR0 tapi masih mampu menjana wang bro.

    Reply
  3. titan

    tahniah shaffik. Tak rugi join tnx nih. Aku pun suggest letakkan tla dan tnx di blog berbeza. Tapi kalau tak kesah, hentam ajelah. Hehe..

    Yup. Aku dah dapat 37 kali. Dan dah layak untuk dapat payment yang ke 38. Insya-ALlah aku akan withdraw bila aku rasa nak pakai duit paypal.

    Reply
    1. Shaffik

      Tu laa pasal..Aku bileh tak perasan yang aku dah join TNX. Lepas Ijad bgtau baru aku teringat..Aper pun congrate sebab dah 38 kali withdraw TNX ker paypal.

      Reply
  4. Pingback: Blog Shaffik » Blog Archive » Terima Kasih Nuffnang.

  5. Pingback: 11 orang TNX Super Knight | EarnCent.com

  6. Pingback: Blog Shaffik » Blog Archive » RM9500 Dengan Berblogging

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge