Ke Bandar Tanpa SELUAR

By | January 19, 2009

Apa perasaan korang kalau tiba-tiba semua orang jalan tanpa seluar? Dalam bas, dalam LRT, tepi jalan, di mana-mana sahaja korang mesti jumpa orang-orang yang tak berseluar. Hahahaha. Mesti terperanjat kan. Dan mungkin juga terpegun. Kalau lelaki-lelaki yang tak kuat iman mesti nak tengok lama-lama kan. Yang perempuan pun sama jugak. Tapi mungin di lindungi perasaan malu. Hehehehehe.

Video dibawah dirakamkan pada 10 Januari 2009. Lebih 1200 orang mengambil bahagian. Apa yang mereka  perlu lakukan adalah berjalan diman-mana sahaja tanpa seluar. Huh Bogel ker? Kalau yang tak berseluar dalam tu memang laa bogel. Tapi dalam video ini tak pulak di tunjukkan. Mungkin juga video mereka tak dimasukkan dalam ni.

Acara ini diadakan setiap tahun. Tapi yang aku pelik tu, tak sejuk ker die orang tu semua. Yer laa kalau kat New York tu sekarang musim sejuk kan. Kepala semua bertutup, berbaju sejuk tapi tak berseluar. Adakah mereka buat kerja-kerja amal kot. Ataupun mereka di bayar untuk kerja-kerja ini. Macam-macam dia orang ni. Apa-apa pun perhatikan video ini. Hehehe. Jangan korang buang tabiat pulak buat di tempat korang yer.

9 thoughts on “Ke Bandar Tanpa SELUAR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.