Bomoh Yang Macam Syaitan.

By | December 26, 2008

Rasanya semua pernah dengar kes bomoh-bomoh yang sebegini kan. Apa yang mendorong bomoh-bomoh ini sehinggakan sanggup mencabul dan mungkin lebih lagi kepada para pesakitnya. Bomoh-bomoh yang kononya terror ni sering kali menjadikan wanita sebagai pemuas nafsu mereka.

Kenapa bomoh-bomoh ini seringkali buat hal?. Aper tak cukup ker puas ker dengan apa yang ada. Yer laa bila cakap pasal bomoh ni, mesti laa yang berumur, mestilah dah ada isteri dan anak kan. Tak cukup lagi ker? Apa isteri tu tak boleh bagi seperti yang mereka nak ker? Nafsu seks ni lagi teruk ker? Kalau terror sangat bomohkan laa isteri tu supaya boleh memenuhi hajat nafsu serakah mereka. Kenapa pesakit-pesakit yang menjadi bahananya?

Hari ini keluar lagi berita yang menceritakan perangai bomoh2 sebegini. Seorang wanita lingkungan umur 19 tahun pergi jumpa seorang bomoh yang boleh membuatkan air penawar. Gadis ini ditemani teman lelakinya mendapatkan air penawar setelah khuatir dirinya dijangkiti Chikungunya.

Lebih mejijikan lagi bomoh tu perlakukan perkara demikian di hadapan isterinya. What the hell? Adakah isteri bomoh berkenaan pun setuju dengan tindakan bomoh itu. Gadis berkenaan menceritakan detik-detik berlakunya perkara yang menjadi igauan ngeri dalam hidupnya.

Setelah masuk ke rumah bomoh berkenaan, gadis tersebut di minta masuk ke dalam sebuah bilik. Teman lelakinya di minta tunggu di luar sahaja. Si bomoh yang cilaka ni dan isterinya menggunakan kekerasan fizikal apabila di tarik dan di paksa baring di atas lantai. Selepas itu spender gadis berkenaan di londehkah dan di cabul kehormatannya.

Nasib menyebelahi gadis berkenaan apabila dia berjaya melepaskan diri dan pulang kerumah bersama teman lelakinya dan memberithu teman lelakinya mengenai insiden berkenaan setelah samapi di rumah. Laporan polis telah di buat dan kedua-dua pasangan bomoh s**l tu telah ditangkap polis.

Ape punya bomoh tah. Memang kuat seks. Tu laa terlebih sangat ilmu tu. Jadi pada kawan-kawan sekelian, jangan la terlalau percaya sangat denagn Bomoh-bomoh ni. Kalau ader sakit-sakit lebih baik dapatkan rawatan doktor. Kalau-kalau doktor tu benarkan pergi cari ubatan tradisional, baru laa pergi. tak usahlah terlalu percaya sangat dengan benda cam ni. Takut semakin menyusahkan diri sendiri nanti.

22 thoughts on “Bomoh Yang Macam Syaitan.

  1. hafiz

    negara kita yang maju macam nie pon ada lagi yang taksub dengan bomoh2 nie. ni la akibatnya apabila nafsu melangkaui akal..

    Reply
  2. rohaizad

    Yang teman lelaki dia ni punya lembap pun boleh tahan gak. Ada ke nak confirmation sakit Chikungunya dibawaknya pergi berjumpa bomoh!

    *sengal.

    Reply
  3. izzat

    mentaliti masyarakat sekarang harus sedar, kita x boleh 100% percaya kat bomoh..sebaiknya gi la hospital dulu..adeyh..sendiri cari nahas..

    Reply
  4. liz

    bini bomoh bang*ng kot..takpon..bini die pon da taktahan dgn prangai bomoh tersebut..

    budak tu pon..chikugunya pegi hospital la.bawak jumpe bomoh buat ape nyee….adoiyai..bf pon sengal gile..sian btol org2 mcm ni..

    Reply
  5. dacron

    x payahlah kita percaya kat bomoh2 nie..kalau ade ape yang kita inginkan, pintalah kepada tuhan yang maha 1..hanya kepada dia kita berserah..

    p/s tetibe jadi alim..

    Reply
  6. zool

    Janganlah terlalu percaya pada bomoh..
    Ada ke sakit Chikuunguya jumpa bomoh..
    Hai… tak tau nak cakap apa..
    Mungkin kredibiliti doktor menakutkan rakyat kut

    Reply
  7. Shaffik

    Sufian : aku igt bini die pun di mandrem skali supaya tunduk dan setuju.

    Rohaizad : tu laa percaya sgt kat bomoh. mmg sengal.

    Izzat : mentaliti orang2 kita ni kena ubah. tak boleh percaya sgt ngan bomoh.

    Liz : bini bomoh tu mmg sengal n bang**g

    Dacron : alim tu mmg patut beb..rock2 jugak bender2 cam ni kne jaga..

    Reply
  8. lee

    kalau dh namanya nafsu, gitula jadinya..
    bomoh2 ni x usahla nk percaya sgt..smpi ade member sedare aku pon taksub gile dgn bomoh, padahal takde bende pon.. (kene gigit nyamuk bintik2 pon nk jumpe bomoh)

    memang sengal.sekian.

    Reply
  9. j_hafiz

    apasal la sengal xhbis3 rakyat mesia nih. pcaye sgt ngn bomoh. pcaye kan makhluk sgt.tksub.lupe pd Yang Maha Kuasa.. mcm xbc srt khabar jek..da brp rtus org da kne yg xreti2 amik iktibar 2 apsal la..xphm2 rkyt mesia ni

    Reply
  10. awang

    Aku PAling pelik dengan bomoh yang bagi nombor ekor..Tapi bomoh tu tak kaya2 jugak.x payah percaya sangat denGan bomoh2 ni.menggunakan kepercayaan orang untuk kepentinGan diri

    Reply
  11. EiNS

    Aku pernah tgok…3gp klip…bomoh main ngan pompuan..

    xtau la rogol atau tak…atau sekadar lakonan saje…tapi mmg trukkk

    Reply
  12. miszrlina

    isk. bangang tul bOmoh tu. skali ngan bini dia.

    sure nafsu antu raye belaanye yg telah mguasai.

    haha.

    *isk.. tabur fitnah plak nih*

    Reply
  13. abd hadi

    tak semua bomoh yang cam 2…
    ada yang berladas pada jalan al quran …
    yang berlandas pada syaitan memang la cam 2

    Reply
  14. rosmah

    saya ada terjumpa bomoh yang amat licik d pandai menipu suami isteri sama saya yg geram pandai guna al quran.

    Reply
  15. rosmah

    geram betul x tau macam mana nak hentikan perbuatan terkutuknya. memang x sangka yg mereka penipu kesian tengok org yg datang berubat ke rumahnya sedangkan mereka macam syaitan bertopeng.

    Reply
    1. Shaffik

      Susah juga nak hentikan benda-benda sebegini. Tetapi itulah orang-orang kita masih lagi percayakan bomoh-bomoh yang perangainya macam ni. Bila terkena atau syak sesuatu yang mencurigakan, lekas-lekas report pada Polis.

      Reply
  16. Broderick

    I find out a thing new on many different websites each day. It is usually stimulating to see written content of other copy writers and learn a little some thing from them. Many thanks for sharing.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.